loading...
اخبار
M بازدید : 67 پنجشنبه 02 دی 1395 نظرات (0)

اخبار | سایت خبری ام تک نیوز |سرمربی پرسپولیس گفت: «من خوشحال هستم كه علی پروین به عنوان بزرگ‌ترین مربی و بازیكن فوتبال ایران از من حمایت می‌كند.»

برانکو ایوانکوویچ این روزها در سخت‌ترین شرایط خود در این فصل قرار گرفته است. برانكو كه در فصل گذشته تیم خود را تا رده پانزدهم جدول پایین دید در نهایت توانست تیم خود را نایب قهرمان لیگ كند.

 

اما سرمربی كروات پرسپولیس در این فصل با وجود اینكه در نیم فصل لیگ توانست تیم خود را در صدر جدول حفظ كند اما حالا و در نزدیكی آغاز لیگ قهرمانان آسیا 4  بازیكن خود را از دست رفته می‌بیند و باید یا سریعا جایگزین مناسبی برای آنها پیدا كند و یا منتظر روزهای سخت آینده باشد.

 

برانکو در خصوص مسائل مختلف پرسپولیس صحبت كرده که در ادامه می خوانید:

 

 

* دغدغه انتخاب كشور میزبان الهلال

من در حال حاضر برنامه خودم را در لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه داده‌ام. با مدیران باشگاه در این باره صحبت كرده‌ام و به دنبال این هستم كه بدانم بازی برابر الهلال را در كجا برگزار كنیم.

 

البته باید این را هم بگویم كه در حال حاضر این موضوع به یكی از مهم‌ترین دغدغه‌های من تبدیل شده است اما این‌گونه نیست كه من به تنهایی در مورد آن صحبت كنم و طاهری و بقیه مدیران باشگاه هم باید نظر بدهند تا تصمیم مشتركی را بتوانیم در این مورد بگیریم.

 

 

* 4 كشور را مد نظر دارم؛ از دبی تا تاجیكستان

مهم‌ترین مساله این است كه بدانیم می‌توانیم نقش میزبانی را در یكی از كشورهای مد‌نظر خودمان انجام دهیم یا خیر. ما برای همین منظور 4 كشور را در نظر گرفته‌ایم كه از دبی گرفته تا تاجیكستان جزو كشورهای مد نظر من قرار دارند اما باید ببینیم كه در نهایت چه تصمیمی گرفته خواهد شد تا در نهایت در مورد آن تصمیم‌گیری كنیم. در حال حاضر باید تا آنجا كه می‌توانیم اطلاعات را جمع كنیم تا بتوانیم به یك سازماندهی خوبی برسیم.

 

 

* نباید در مسافت ریسك كنیم

ما به احتمال فراوان با توجه به برنامه‌ای كه در دست من قرار دارد باید یك هفته بعد از بازی برابر الهلال با الوحده بازی كنیم و نباید در این مورد ریسك مسافت داشته باشیم تا بازیكنان خسته نشوند و بتوانیم برنامه‌های تاكتیكی خودمان را در بازی پیاده كنیم و این مهم‌ترین موضوع من خواهد بود كه به آن فكر خواهم كرد.

 

 

* دوست داشتم با تیم‌های بزرگ اروپایی بازی كنیم

اتفاقا خیلی خوب بود اگر می‌توانستیم در نیم فصل به اردو برویم، بازی‌های دوستانه خوبی را با تیم‌های قدرتمند اروپایی برگزار كنیم. دوست داشتم با تیم‌های قدرتمند اروپایی بازی كنیم تا تیم به آمادگی خوبی برسد اما این اتفاق نخواهد افتاد و ما وقت كافی برای این موضوع نخواهیم داشت و تصمیم گرفته‌ایم در ایران بمانیم و در تهران تمرین خواهیم كرد تا زمان را از دست ندهیم.

 

 

* من تازه شنیدم عالیشاه می‌رود

عالیشاه و احمد نوراللهی دو بازیكن بسیار خوب تیم بودند كه می‌توانستند به تیم كمك كنند اما احمد نوراللهی پیش از این اعلام كرد باید به خدمت سربازی برود و به همین دلیل دیگر كاری از دست ما ساخته نبود اما عالیشاه بازیكن مهمی برای ما بود و در سال گذشته توانست گل‌سازترین بازیكن لیگ باشد اما من نمی‌دانستم كه او را از دست داده‌ام و تازه شنیدم كه عالیشاه می‌رود و باز هم كاری از دست من ساخته نیست.

 

 

* فكر نمی‌كنم باشگاه جلوی آرام‌طبع را بگیرد

من با آرام‌طبع صحبت كردم. او بازیكن بسیار خوبی است و در ابتدای فصل با نظر مستقیم من به پرسپولیس آمد اما با توجه به اینكه در ابتدای فصل مصدوم شد به همین دلیل از تركیب خارج شد و من با توجه به درخشش ربیع‌خواه از این بازیكن نتوانستم استفاده كنم و خود این بازیكن خواست كه برود.

 

فكر نمی‌كنم باشگاه جلوی این بازیكن را بگیرد و سنگ اندازی كند. آرام‌طبع مطمئنا با باشگاه مسائل خودش را حل خواهد كرد اما یقینا او هم از پرسپولیس رفتنی خواهد شد.

 

 

* بالاخره یكی باید مقصر باخت باشد

در بازی برابر ذوب‌آهن با اینكه بعد از مدت‌ها شكست خوردیم اما نشان دادیم كه همچنان تیم بسیار خوبی داریم و من همچنان به تیم خودم ایمان دارم. در شرایطی كه برابر ذوب‌آهن خیلی خوب بازی كردیم اما بازی را باختیم.

 

به نظر من، شما مقصر باخت ما هستید (با خنده) ! بالاخره یكی باید مقصر باخت باشد.

 

 

* ایرادی نمی‌بینم پیشكسوتان از من انتقاد كنند

اگر ذوب‌آهن را می‌بردیم كسی از ما انتقاد نمی‌كرد. پیشكسوتان بخشی از خانواده بزرگ پرسپولیس هستند و به گردن پرسپولیس حق دارند و حق دارند كه در این مورد صحبت كنند و ایرادی نمی‌بینم كه پیشكسوتان از من انتقاد كنند اما اگر می‌بردیم كسی از ما انتقاد نمی‌كرد.

 

 

* تمام بازیكنان مورد نظرم قرارداد دارند

باید در خصوص لیست خودم بگویم كه تمام بازیكنان مورد نظرم با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و برای جذب آنها باید پول خرج كنیم.

 

 

* بازیكن بی‌فایده جذب نمی‌كنم

مطمئن باشد و این قول را به هواداران خواهم داد دیگر بازیكنی كه برای ما فایده‌ای نداشته باشد را به هیچ عنوان جذب نخواهم كرد.

 

 

* بزرگ‌ترین حامی من پروین است

من خوشحال هستم كه علی پروین به عنوان بزرگ‌ترین مربی و بازیكن فوتبال ایران از من حمایت می‌كند. پروین كسی بوده است كه در كل عمر خود در پرسپولیس بوده و كلمات او بسیار ارزشمند است و در طول سال‌های كارم همیشه از من حمایت ‌كرده است و من خوشحالم كه چنین حامی بزرگی دارم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2780
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 1,288
  • بازدید سال : 7,973
  • بازدید کلی : 516,663